مواد شیمیایی صنعتی

3M

3M یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه های صنعت، ایمنی کارگران، مراقبت های بهداشتی و کالاهای مصرفی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1902 به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری معدنی کوچک در شمال مینه سوتا تاسیس شد، سپس به شرکت معدنی و تولیدی مینه سوتا تغییرنام داد.

Arkema

Arkema S.A یک شرکت مواد شیمیایی ویژه و مواد پیشرفته است که دفتر مرکزی آن در کلمبس، نزدیک پاریس در فرانسه قرار دارد. این شرکت در سال 2004، زمانی که توتال ابر شرکت نفتی فرانسه، تجارت شیمیایی خود را بازسازی کرد، ایجاد شد. این شرکت، مواد شیمیایی صنعتی، از جمله مونومرهای اکریلیک، سیستم های امولسیون، مواد شیمیایی فلوئور، فلوروپلیمرها، مواد افزودنی عملکردی، پراکسید هیدروژن، PMMA، پلی آمیدهای ویژه و مواد تیوکمیکال، محلولهای پوششی مانند اکریلیک، و رزین پوششها و سایر مواد افزودنی را ارائه می دهد.

Axens

شرکت Axens یک ارائه دهنده فناوری، مهندسی و کاتالیست بین المللی در زمینه تصفیه، پتروشیمی، فرآوری گاز و سوخت های جایگزین است و طیف کاملی از راه حل ها را برای تبدیل نفت و زیست توده به سوختهای تمیزتر، تولید و تصفیه واسطه های عمده پتروشیمی وهمچنین گزینه هایی برای تصفیه و تبدیل گاز طبیعی ارائه می دهد. این موارد شامل فناوری ها، تجهیزات، کوره ها، کاتالیستها، جاذب ها و خدمات مرتبط است.

BASF

BASF یک شرکت شیمیایی چند ملیتی آلمانی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی در جهان است. شرکت BASF طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مانند حلال ها، آمین ها، رزین ها، چسب ها، مواد شیمیایی با درجه الکترونی، گازهای صنعتی، مواد پایه پتروشیمی، مواد معدنی، کاتالیزورها، پلیمرهای عملکردی و مواد شیمیایی و پوشش های ساختمانی را تولید می کند.

bp British Petroleum

شرکتBP  یک شرکت چند ملیتی نفت و گاز انگلیسی است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. شرکتBP  یکی از هفت ابر شرکت نفت و گاز جهان است و بنزین، نفت سفید، روغنهای بخار تقطیر، نفت کوره و انواع روان کننده ها تولید می کند.

Chevron Phillips Chemical

Chevron Phillips Chemical، یک شرکت پتروشیمی است که به طور مشترک متعلق به Chevron Corporation و Phillips 66 است. دفتر مرکزی Chevron Phillips Chemical در وودلندز تگزاس است و تولید کننده عمده اتیلن، پروپیلن، پلی اتیلن، آلفا الفین ها، پلی آلفاولفین ها، ترکیبات معطر و طیف وسیعی از مواد شیمیایی خاص است.

Chevron

شرکت Chevron، یک شرکت انرژی چند ملیتی آمریکایی است و دفتر مرکزی  دفتر مرکزی آن در سن رامون کالیفرنیا است. این شرکت یکی از شرکت های جانشین استاندارد اویل است و در بیش از 180 کشور جهان فعال است. محصولات  Chevronو شرکت های تابعه آن شامل انواع روان کننده ها، مواد افزودنی سوخت، روغن های پایه و روغن های فرآیندی است.

Clariant AG

Clariant AG یک شرکت چند ملیتی سوئیسی مواد شیمیایی ویژه است که در سال 1995 به عنوان یه شرکت مستقل، از شرکت Sandoz جدا شد. این شرکت در چهار حوزه تجاری مواد شیمیایی پزشکی، کاتالیست، منابع طبیعی و پلاستیکها و پوششها متمرکز شده است.

Croda International

Croda International plc یک شرکت مواد شیمیایی ویژه انگلیسی است که در Snaith، انگلستان مستقر است و در سال 1925 تاسیس شد. این شرکت طیف متنوعی از مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی از جمله مواد شیمیایی اولئو و شیمیایی صنعتی را تولید می کند. این شرکت محصولات خود را به شرکتهای فعال در زمینه مراقبت شخصی، دارویی، پلاستیک، فرآوری مواد غذایی، تغذیه، پیشگیری از آتش سوزی، مهندسی و صنایع خودرو، عرضه میکند.

Dorf Ketal

شرکت Dorf Ketal یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد شیمیایی فرآیندی و مواد افزودنی برای پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، سوخت ها، پلاستیک ها، روان کننده ها و صنایع تحریک چاه نفت در جهان است. مواد شیمیایی فرآیندی آن بیش از یک سوم نفت تصفیه شده توسط 20 پالایشگاه بزرگ جهان را تصفیه می کند. در زمینه کسب و کار کاتالیستهای خاص، بزرگترین تولید کننده کاتالیستهای organometallic در جهان است.

Dow

شرکت Dow Chemical یک شرکت شیمیایی چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در میدلند میشیگان قرار دارد و از شرکت های تابعه Dow Inc است. این شرکت در میان سه تولید کننده بزرگ مواد شیمیایی در جهان است و پلاستیک، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی تولید می کند.

شرکت DuPont de Nemours، معروف به DuPont، یک شرکت آمریکایی است که با ادغام Dow Chemical وE. I. du Pont de Nemours and Company در تاریخ 31 آگوست 2017 و در نتیجه فعالیت های بعدی Dow Inc و Corteva تشکیل شده است. این شرکت بزرگترین شرکت شیمیایی در جهان از نظر فروش بود.

Everspring Chemical

شرکت Everspring Chemical، در سال 1988 برای تولید طیف وسیعی از مواد افزودنی پلیمری تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Taichung، تایوان قرار دارد. این شرکت طیف گسترده ای از مواد افزودنی با كیفیت بالا برای تولید و تثبیت پلاستیك را نیز تولید می كند و همچنین انواع مختلفی از مواد شیمیایی ویژه مانند مواد شفاف كننده، پایدارکننده‌های نوری، تقویت كننده های با كارایی بالا و غیره را تولید می كند.

ExxonMobil

شرکت ExxonMobil، یک شرکت نفتی و گازی چند ملیتی آمریکایی است که مقر اصلی آن در ایروینگ تگزاس است. این شرکت بزرگترین جانشین شرکت استاندارد اویل جان دی راکفلر است و در تاریخ 30 نوامبر 1999 با ادغام اکسون و موبیل شکل گرفت. شرکت ExxonMobil عناصر سازنده طیف گسترده ای از محصولات، از مواد بسته بندی و بطری های پلاستیکی تا سپر اتومبیل، لاستیک مصنوعی، حلال ها و کاتالیستهای پیشرفته اختصاصی را تولید میکند و این شرکت همچنین لایسنس فن آوریهای پیشرفته برای تصفیه گاز و مواد شیمیایی مورد نیاز آن را فراهم می کند.

Honeywell UOP

شرکت Honeywell UOP، که قبلاً با نام UOP LLC یا Universal Oil Products شناخته می شد، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در حال توسعه و ارائه فناوری به صنایع پالایش نفت، فرآوری گاز، پتروشیمی و صنایع عمده تولیدی است. این شرکت نه تنها فرآیندهای برتر، کاتالیستها و جاذب ها، بلکه توانایی بی نظیری در ارائه راه حل های کامل به مشتریان، شامل برنامه ریزی، طراحی، پیاده سازی و افزایش سودآوری مداوم دارد.

HPL Additives Limited

شرکت HPL Additives Limited، در سال 1964 تاسیس شده و یک بازیگر برجسته در بازار جهانی مواد افزودنی پلیمری و مواد شیمیایی ویژه است. این شرکت در لیست تامین کنندگان برتر هندوستان نام خود را به ثبت رسانده است و تولیدات اصلی آن عبارتند از: مواد شیمیایی پف زا، آنتی اکسیدان ها، کاتالیزورهای پلیمریزاسیون، مواد افزودنی زیست تخریب پذیر اکسو، مشتقات هیدرازین، مواد شفاف کننده، روشن کننده های نوری و تثبیت کننده های نور.

LyondellBasell

LyondellBasell یک شرکت چند ملیتی شیمیایی مستقر در هلند است که مقر اصلی آن در هوستون تگزاس ایالات متحده و دفاتر آن در لندن است. این شرکت بزرگترین لایسنسور فن آوریهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن است و طیف وسیعی از کاتالیستهای با کارایی بالا را برای تولید پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید می کند. شرکت LyondellBasell پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی پایه از جمله اتیلن، پروپیلن، اکسید پروپیلن، اکسید اتیلن، الکل بوتیل سوم، متانول، اسید استیک و مشتقات آنها است.

Nalco Water

شرکت Nalco Water یک شرکت آمریکایی از شرکتهای زیر مجموعه Ecolab و مستقر در ناپرویل ایلینویز است. این شرکت محصولات و خدمات مختلفی را برای کاهش مصرف انرژی، آب و سایر منابع طبیعی، افزایش کیفیت هوا، به حداقل رساندن انتشارات محیطی و بهبود بهره وری را به فروش می رساند.

Nimbasia Stabilizers

شرکت Nimbasia Stabilizers در سال 1982 با امکانات تولیدی واقع درکوتای هند تشکیل شد. این شرکت یکی از نام های برجسته در تولید کنندگان افزودنی های پلیمر جهان است و طیف گسترده ای از محصولات را شامل استئارات های فلزی (استئارات کلسیم، استئارات روی، استئارات منیزیم، استئارات آلومینیوم، تثبیت کننده روی کلسیم)، بنزوات سدیم و مواد Antiblocking را تولید می کند.

Rich Yu Chemical Co. Ltd

Rich Yu Chemical Co. Ltd یک تولید کننده حرفه ای برای افزودنی های پلیمری در تایوان است. این شرکت در تاریخ 1 ژوئیه سال 1999 تاسیس شد و گروه عمده تولید مواد افزودنی پلیمری از جمله آنتی اکسیدان ها، پایدارکننده‌های نوری، جاذب اشعه ماورا بنفش و برخی مواد افزودنی ویژه برای پلیمر را تولید می کند.

Shell

Royal Dutch Shell plc، معروف به Shell، یک شرکت نفتی و گازی چند ملیتی انگلیسی-هلندی است که دفتر مرکزی آن در لاهه هلند است و در انگلستان به عنوان یک شرکت سهامی عام ثبت شده است. سبد محصولات آن شامل اکسید اتیلن / گلیکول های اتیلن، الفین ها و مشتقات آن، مواد معطر، فنل / استون و نونن، روان کننده ها، قیر، گوگرد و حلال ها است که در بسیاری از محصولات و فرآیندهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

SUEZ

Suez یک شرکت در زمینه سرویس های جانبی مستقر در فرانسه است که عمدتا در بخش های مدیریت آب و پسماند فعالیت می کند. سوئز بزرگترین تأمین کننده خصوصی آب در سراسر جهان و محصولات آن عمدتا در تأمین آب، برق و گاز طبیعی و مدیریت پسماند است.

TotalEnergies

TotalEnergies یک شرکت نفت و گاز چند ملیتی فرانسوی است که در سال 1924 تاسیس شده و یکی از هفت ابر شرکت نفت گاز جهان است. شرکت TotalEnergies یکی از شرکتهای برجسته در زمینه توسعه و تولید مواد شیمیایی پایه و خاص است و روان کننده ها، سوختها، مایعات ویژه و قیر را برای پشتیبانی از عملیات صنعتی مشتریان تولید می کند.