تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی

A & E Lab Instruments Co.Ltd

A & E Lab Instruments یک شرکت فناوری برتر است که در زمینه تحقیق و توسعه، ساخت، صادرات انواع مختلفی از تجهیزات آزمایشگاهی، ابزارهای دقیق و علمی فعالیت می کند. این شرکت در سال 2000 تاسیس شده و محصولات اصلی آن شامل: اسپکتروفتومتر UV قابل رویت، اسپکتروفتومتر قابل مشاهده، PCR، هات پلیت استیرر، شیکر، راکر، بلوک هیتر، میکسر و غیره است.

A&D Company

A&D Company یک شرکت تولید کننده تجهیزات اندازه گیری در توکیو، ژاپن است. این شرکت یکی از پیشگامان جهانی در طراحی و ساخت تجهیزات اندازه گیری دقیق و تجهیزات بازرسی محصولات در زمینه سلامتی، آزمایشگاهی و سایر بازارهای صنعتی است. واحدهای تجاریA&D Medical، A&D Weighing و A&D Inspection همه به دلیل ایجاد راه حل های قابل اعتماد و اثبات شده در بازار برای مشتریان مشهور هستند.

ATAGO CO. LTD

شرکتATAGO  در سال 1956 تاسیس شد. فعالیت تجاری این شرکت شامل تولید ابزار صنعتی و محصولات مرتبط برای اندازه گیری، نمایش و انتقال سرویسهای عمومی است. ATAGO بیش از 80 سال است که در زمینه فن آوری انکسار سنج پیشرو است و تولیدکننده رفراکتومتر، قطب سنج، ویسکومتر، اسیدیته متر و TPM متر است.

AZ Instrument Corp.

شرکت AZ Instrument در سال 1991 تأسیس و مقر اصلی آن در تایوان است. این شرکت در زمینه طراحی، توسعه و تولید تجهیزات ابزاردقیق و دستگاه های پوشیدنی برای اندازه گیری، نظارت و ثبت دما، رطوبت، شاخص گرما، جریان هوا، فشار هوا، کیفیت هوا، کیفیت آب، سطح صدا، سرعت چرخش و تصویربرداری با سرعت بالا فعالیت دارد.

GFL Gesellschaft für Labortechnik

GFL در سال 1967 تاسیس شد و یکی از تولید کنندگان برتر تجهیزات آزمایشگاهی است. کاربران در آزمایشگاه های تحقیقاتی و معمول در زمینه های پزشکی، علمی و صنعتی در سراسر جهان از دقت و قابلیت اطمینان محصولات GFL بهره مند می شوند. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: دیپ فریزرها، حمام های آب، حمام های شیکر دار، انکوباتورها، شیکرها و دستگاه های آب مقطر گیری.

Hach

شرکت Hach تجهیزات آنالیتیکال، کیت های آزمایشی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد استفاده برای آزمایش کیفیت آب و سایر محلولهای مایع برای مصارف آزمایشگاهی، فرآیندی و میدانی را تولید و توزیع می کند. Hach در سال 1947 تاسیس شد و در اوایل به موفقیتهایی در روش تیتراسیون برای اندازه گیری سختی آب آشامیدنی دست یافت. این شرکت در سال 1999 به سبد سهام Danaher پیوست و به نوآوری در کیت ها و سیستم های آزمایش آب و مایعات ادامه داده است.

Hanna Instruments

شرکت Hanna Instruments تولید کننده جهانی تجهیزات آنالیتیکال است و در سال 1978 در پادووا، ایتالیا توسط اسکار و آنا ناردو تاسیس شد. Hanna Instruments دارای شبکه ای با بیش از 40 شرکت تابعه در 32 کشور جهان است. این شرکت مترهای رومیزی و قابل حمل را ارائه می دهد که پارامترهایی مانند pH، ORP، EC، DO و سایر موارد را آزمایش می کند.

IKA-Werke

IKA-Werke GmbH & Co. KG در سال 1910 در شهر كلن آلمان به عنوان تأمین كننده داروخانه ها و بیمارستان ها تاسیس شد و امروز پیشرو در بازار جهانی فن آوریهای آزمایشگاهی، تجزیه و تحلیل و پردازش است. این شرکت طیف گسترده ای از فن آوری تولید دارو و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط از جمله همزن، میکسر، شیکر و هموژنایزر را تولید می كند.

Koehler Instrument Company, Inc.

Koehler Instrument یا Koehler یک شرکت آمریکایی است که در سال 1925 تاسیس شد و تجهیزات آزمایش نفت و پتروشیمی و خدمات پشتیبانی فنی را به آزمایشگاه ها در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت مجموعه کاملی از ابزارهای آزمایش سوخت های زیستی، سوخت ها، روغن ها، گریس ها و همچنین طیف گسترده ای از ابزارهای تریبولوژی یا آزمایش سایش را ارائه می دهد. کلیه محصولات این شرکت مطابق با آخرین استاندارد های ASTM، ISO، IP و سایر مشخصات بین المللی مرتبط هستند.

LAR Process Analysers AG

LAR Process Analyzers AG در سال 1986 تاسیس شد و خود را به عنوان تولید کننده پیشرو در جهان در زمینه تحلیلگرهای آنلاین آب با کیفیت بالا معرفی کرد. سیستم های اندازه گیری آنالیز آب آنها برای نظارت بر TOC، TNb، TOD، COD، BOD و Toxicity شناخته شده است. آنالایزرهای LAR قابل اعتمادترین راه حل اندازه گیری کیفیت آب برای کاربردهای فاضلاب سخت هستند که بر خلاف سایر آنالایزرهای TOC موجود در بازار، به راحتی با نمونه های چسبنده، چرب، نمکی و با ذرات بالا کار می کنند.

LAUDA

LAUDA یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه کنترل دقیق دما است و تجهیزات دمای ثابت، چیلرهای صنعتی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و همچنین ابزار اندازه گیری برای صنایع دارویی و نیمه هادی را تولید می کند. این شرکت همچنین ابزارهایی را تولید و توزیع می کند که خصوصیات فیزیکی پلیمرها، مواد فعال سطحی، پلاستیک ها و روغن ها، از جمله ویسکوزیته و همچنین کشش سطحی و کشش سطح مشترک را تعیین می کند.

Linde

Linde plc یک شرکت شیمیایی چند ملیتی با ریشه آلمانی-آمریکایی است. این بزرگترین شرکت گاز صنعتی از نظر سهم بازار و درآمد است. تجارت اصلی این شرکت تولید و توزیع گازهای جوی از جمله اکسیژن، نیتروژن، آرگون، گازهای نادر و گازهای فرآیندی از جمله دی اکسید کربن، هلیم، هیدروژن، گازهای الکترونیکی، گازهای ویژه و استیلن است.

Maurer Instrument

Maurer Instruments یک شرکت مستقر در الی، انگلستان است که طیف وسیعی از تجهیزات نمونه برداری از نفت خام را برای صنایع نفت و خطوط لوله تولید می کند. این شرکت همراه با اکتشافات شرکت BP در اوایل دهه 80  توسعه یافته و پاسخگوی تمام معیارهای مندرج در ISO 3171 و استانداردهای IP  و API مربوطه است.

merck

Merck Group، با نام تجاری معروف به Merck، یک شرکت علمی و فناوری چند ملیتی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در دارمشتات آلمان است. این گروه حدود 250 شرکت را شامل می شود و شرکت اصلی آن Merck KGaA است که در سال 1668 در آلمان تاسیس شد. این شرکت مواد شیمیایی مورد استفاده در آزمایشگاه ها و صنایع، علوم زیستی، بیو فارما، مواد غذایی، لوازم آرایشی، ال سی دی، دارویی، چاپ، پلاستیک و غیره را ارائه می دهد.

Milwaukee Instruments

Milwaukee Instruments یک شرکت پویای جهان در زمینه تولید تجهیزات تشخیصی مورد استفاده در آزمایشگاه ها، فرآیندهای تولید مواد غذایی و آشامیدنی، کشاورزی و صنعت در طیف گسترده ای از کاربردها است. این شرکت تجهیزات اندازه گیری مقرون به صرفه با کاربرد آسان شامل انواع تستر، مانیتور و کنترل کننده برای اندازه گیری pH، EC، TDS، ORP، LUX، DO و انواع فتومتر و مینی تیتراسیون را تولید می کند.

Mitsubishi Chemical

شرکت Mitsubishi Chemical Corporation (MCC) با ادغام شرکت میتسوبیشی کاسی و شرکت پتروشیمی میتسوبیشی، به عنوان بزرگترین شرکت شیمیایی ژاپن در سال 1994 تشکیل شد. این شرکت و شبکه زیرمجموعه های آن محصولات پتروشیمی، داروها، مواد کاربردی و محصولات مبتنی بر پلاستیک، مواد شیمیایی ویژه، کربن و مواد شیمیایی و محصولات مورد استفاده در صنایع الکترونیک را تولید می کنند.

Nikon Instruments

Nikon Instruments بخشی از شرکت Nikon است که دفتر مرکزی آن در توکیو است. این شرکت محصولات تصویربرداری نوری و دیجیتال را توسعه و تولید می کند. این شرکت سیستم های میکروسکوپی از جمله میکروسکوپ های قائم، معکوس، کانفوکال، استریو، قابل حمل، الکترونی روبشی و اندازه گیری را ارائه می دهد. نیکون تنها شرکت تولید کننده میکروسکوپ است که شیشه های خود را تولید می کند.

Olympus

شرکت Olympus یک تولید کننده ژاپنی در زمینه تولید محصولات اپتیک و رپروگرافی است. این شرکت در 12 اکتبر 1919 تاسیس شد و از ابتدا در زمینه میکروسکوپ و دماسنج تخصص یافت. محصولات این شرکت شامل آشکارسازهای نقص اولتراسونیک و ضخامت گیج، ویدئوکوپ، بورسکوپ، میکروسکوپ، سیستم آزمایش غیرمخرب خطی و پیشرفته، آنالیز کننده های XRF و XRD، تداخل سنج ها و انتخاب زیادی از اسکنرهای صنعتی، کاوشگرها، برنامه های نرم افزاری و لوازم جانبی است.

PS Analytical

PS Analytical یک شرکت پیشرو در ساخت و تهیه تجهیزات ابزار دقیق برای آنالیز جیوه (Hg)، آرسنیک (As)، سلنیوم (Se)، آنتیموان (Sb)، بیسموت (Bi) و تلوریم (Te) در آب، خاک، لجن، پساب و گازها است. این شرکت در سال 1983 تاسیس شد و به عنوان پیشرو در تعیین این عناصر مهم زیست محیطی به شهرت جهانی رسیده است.

Scott Specialty Gases

شرکت Scott Specialty Gases در سال 1960 به عنوان یک شرکت مستقل آغاز به کار کرد و به عنوان یکی از بهترینها در پروتکل EPA، گاز طبیعی، هیدروکربنهای مایع و بسیاری دیگر از مخلوط های پیشرفته شناخته شده است.

Shanghai Metash Instruments Co.,Ltd

Shanghai Metash Instruments یک تولید کننده حرفه ای چینی ابزارهای آزمایشگاهی و علمی است. محصولات این شرکت شامل اسپکتروفتومتر UV / Vis، آنالایزر کربن آلی کل (آنالیزر TOC) و سیستمهای مایکروویو دایجسشن است.

Shaw Moisture Meters

شرکت Shaw Moisture Meters در سال 1960 در بردفورد انگلیس تأسیس شد و تقریباً 60 سال در طراحی و تولید رطوبت سنج پیشگام بوده است. این شرکت طیف گسترده ای از دستگاههای اندازه گیری نقطه شبنم، رطوبت سنج و آنالیزهای اینلاین رطوبت را برای اندازه گیری رطوبت در گاز و هوای فشرده طراحی و تولید می کنند.

unico

شرکتUNICO  در سال 1991 تاسیس شد و دفتر اصلی آن در نیوجرسی نزدیك پرینستون است. این شرکت طیف متنوعی از تجهیزات آزمایشگاهی را برای انواع کاربردها ارائه میدهد و طیف گستره ای از تجهیزات آزمایشگاهی از جمله میکروسکوپ، سانتریفوژ، میکسر، دیف کانتر، اسپکتروفتومتر، انکوباتور و لوازم جانبی آزمایشگاهی را تولید می کند.